CRM-система – управління відносинами з клієнтами – це програмне забезпечення для організацій, призначене для автоматизації роботи з замовниками (клієнтами), зокрема, для підвищення рівня продажів. CRM–системи призначені для ведення повної бази клієнтів, історії взаємин з ними, організації та автоматизації відділів продажів і маркетингу, а також поліпшення обслуговування клієнтів.
ERP-система — це програмне забезпечення для планування ресурсів підприємства. У кожної компанії є три основних типи ресурсів: організаційна стратегія інтеграції виробництва і операцій, управління трудовими ресурсами, фінансового менеджменту і управління активами.
BPM — це механізм управління бізнес-процесами компанії. Концепція BPM розглядає бізнес-процеси як особливі ресурси підприємства, які безперервно адаптуються до постійних змін, і покладається на такі принципи, як зрозумілість і видимість бізнес-процесів в організації за рахунок їх моделювання з використанням формальних нотацій. BPM дає можливість моделювати, симулювати, будувати моделі бізнес-процесів, динамічне перестроювати моделі бізнес-процесів силами учасників і засобами програмних систем. BPM відповідає на питання яка, де, коли, навіщо і як виконується робота і хто відповідає за її виконання.
Бізнес будується на процесах – ланцюжках етапів, які співробітники проходять на шляху до отримання оплати або до іншої мети компанії. В CRM–системі OneBox є можливість вибудувати етапи відповідно до ваших вимог. Тобто, ви зможете за допомогою зручного конструктора сформувати етапи виконання завдань згідно з вимогами внутрішнього розпорядку. Наприклад, менеджер дзвонить клієнтові, вносить результат дзвінка, потім додається завдання повторного дзвінка клієнтові, після цього презентація і т.д.
Також за допомогою захисту даних, ви зможете захистити себе від махінацій, всі дії з товарами автоматично зберігаються в системі і змінити ці дані неможливо.
Всі зміни зберігаються в CRM–системі OneBox і ви зможете відстежити всі порушення або помилки.
Ви зможете налаштувати поріг показника ефективності, при якому необхідно звільнити співробітника.
CRM–cистема OneBox може бути інтегрована з різними IP–телефоніями, АТС, службами доставок, платіжними системами, сервісами розсилок, Messenger АМІ, відомими інтернет–порталами, вашим інтернет–магазином, банками і т.д.
Також, ви зможете планувати розсилки на конкретні дати.
І, звичайно ж, CRM–система може бути інтегрована з такими службами доставки: «Нова пошта», «InTime», «Meest Express».
За допомогою цієї функції CRM–системи ви зможете відстежити ваші машини і ваших співробітників через GPS–трекери, мобільний додаток, тріангуляцію по стільниковим станціям.
Перевага web-додатку – ви більше не прив’язані до робочого місця в офісі і комп’ютера! Ви можете працювати в CRM-системі через будь-який браузер, в будь-якому місці, де є доступ до Інтернету, а це – свобода пересування для вас і ваших співробітників. Тепер ви зможете організувати віддалену роботу співробітників в найкоротші терміни і повністю контролювати їх роботу. Також вам більше не треба переживати про збереження ваших даних, що зберігаються на жорсткому диску – CRM-система OneBox працює в «хмарі», що забезпечує захист і збереження всіх ваших даних.
Мобільний додаток CRM-системи OneBox ваші клієнти можуть вільно скачати з Google Play або App Store. Це надасть вашим клієнтам набагато більше можливостей для взаємодії з вашою компанією – замовлення товарів, статус відправки замовлень та звернень, стан бонусних рахунків, зможете отримувати таку цінну інформацію як інтереси клієнтів, на основі якої ви зможете надати їм актуальні пропозиції. Тепер ви зможете отримати статистичні дані про те, хто скачував мобільний додаток OneBox: країна, вік, стать, і відправляти своїм клієнтам PUSH-повідомлення про знижки, бонусні програми, нові пропозиції, а ваші клієнти зможуть відразу відправити запит прямо в вашу CRM-систему прямо зі своїх телефонів.
OneBox CRM – це величезний крок до вашого успіху!
Компанія AS-Сервис 2012 - 2025.
Всі права захищені
введіть ім'я, телефон і ел.адресу